Handelsbetingelser for www.oelejr-ferie.dk
Handelsbetingelserne er oprettet den 20. marts 2021 og er gældende for alle køb, der foretages fra og med denne dato. (opdateret 20. maj 2021).
Salg af produkter fra denne side foretages af:
Sted | CVR.nr. |
Drejø Ø-lejr | 40671862 |
Endelave Ølejr | 40784861 |
Græsrodsgården Ølejr | 40907181 |
Hjerk Ølejr | 32144896 |
Lyø Ø-lejr | 38643770 |
Omø Ølejr | 41650990 |
Røsnæs Ølejr | 40886605 |
Samsø Ølejr | 39675145 |
Skarø Ølejr | 32144896 |
Vejlø Ølejr | 40470093 |
Siden drives af Samvirket Ø-lejrbevægelsen CVR: 40551115 og Ølejrbevægelsen CVR: 32144896 Læs mere her
1. Tilbagebetaling:De generelle regler at fortryde købet er følgende:
1a. Fortryde: Hvis du alligevel ikke ønsker at deltage i ugen og melde afbud, kan dette ske indtil 4 uger før din uge starter. For Samsø Ølejr og Drejø Ølejr er fristen 14 dage.
1b Sygdom: Bliver du syg, skal du melde afbud til regnskabsføreren på ølejren, hvor du har tilmeldt dig, senest ved ugens start. Du skal melde afbud såfremt du har symptomer der tyder på corona. For at få billetten refunderet skal du desuden henvende dig til Billetadministrator, se punkt 14. nedenfor .
1c Aflysning. Hvis en uge aflyses så får du besked og pengene tilbage.
1d Hvordan
Du skal sende en mail til gert_kristensen(a)hotmail.com eller ringe til 26201278 og oplyse billetnummer (fire cifre).
Vi refunderer så billetternes pris minus gebyret på kr. 15,- pr. billet til den konto som pengene er trukket fra medmindre vi får anden besked.
Ved ønske om ændringer: Ring eller skriv til Billetadministrator, se nedenfor.
Ovenstående kan være en fravigelse af de normale regler for internetkøb jf. Lov om forbrugeraftaler § 1, stk. 2 og 18, stk. 2, nr. 12.
2. Billetter giver kun adgang til den uge og den ølejr som er anført på billetten.
3. Billetten er et ihændehaverbevis.
4. Hver billet kan kun benyttes én gang
5. Ølejren kan ikke holdes ansvarlig for misbrug af billetten, hvis for eksempel der er flere der møder op på ugen og påberåber sig at være ejer af billetten
6. De enkelte uger kan have særlige krav eller afvigelser (vegetarisk kost, alkoholforbud, påkrævet deltagelse hele ugen, begrænset deltagerantal, ugen er uegnet for børn). Dette angives på den pågældende ølejrs/uges side.
7. Hvis der på en ølejr opkræves et administrationsgebyr, når du først betaler for lejren efter din ankomst, angives det på den pågældende ølejrs/uges side.
8. Dyr må ikke medtages (bamser og tøjdyr er dog velkomne).
9. Personlige ejendele er ikke dækket af arrangørens lejrforsikring.
10. Arrangøren påtager sig intet ansvar i forbindelse med forløb, der har terapilignende karakter.
11. Arrangøren påtager sig intet ansvar i forbindelse med trafikforsinkelser, strejker, lockouts eller force-majeure-situationer.
12. Du bliver medlem af den ølejr-forening som er arrangør af din uge. Dette medlemskab varer et år. På nogle ølejre er det kun deltagere over 18 år som bliver medlem. Man hæfter ikke for en eventuel gæld i foreningen.
13. Såfremt lejren bliver aflyst på grund af Corona, eller lignende, får du som udgangspunkt pengene tilbage. Enkelte ølejre kan dog vælge at tilbyde deres deltagere at beholde reservationen til næste år.
14. Reklamationer og spørgsmål: Billetadministrator Gert Kristensen, Skovvej 11A, 8620 Kjellerup, gert_kristensen(a)hotmail.com, tlf. +45 2620 1278.
15. Når du har betalt din billet, vil du modtage en order konfirmation på email, denne email gælder som billet til ø-lejren.
16. Salget lukker ca. 1 døgn før ølejren starter (typisk fredag eftermiddag), hvorefter deltagerlisten bliver sendt til regnskabsføreren på lejren.
Du kan også sende din klage til os via platformen for onlinetvistbilæggelse, http://ec.europa.eu/consumers/odr/, der stilles til rådighed af Europa-Kommissionen.
Vi behandler dine oplysninger i overensstemmelse med vores Persondatapolitik. Du finder vores Persondatapolitik her.
Corona regler: Såfremt du har symptomer der tyder på corona.skal du melde afbud inden lejrens start til ugens kontaktperson eller regnskabsfører samt Billetadministrator,
Vi følger samfundets generelle regler vedr Corona. Herudover kan der være yderligere bestemmelser på den enkelte uge. Du bør løbende holde øje med din ølejrs fælles side, ugens side og tjekke din mail.
Tilbagebetalings regler for Hjerk ølejr
Hjerk sælger gennem Ticketmaster, her gælder Ticketmasters retningslinjer. Som en ekstra aftale, kan du melde afbud, indtil 4 uger før din uge starter på Ticketmaster og få dine penge retur.
Bliver du syg eller af andre grunde må melde afbud efter de 4 uger skal du kontakte Ugens regnskabsfører eller ringe på kontakt telefonen. Her efter kan du ansøge Hjerks øgruppe om tilbagebetaling, dette gør du ved at sende begrundelsen samt billetten til ah.hjerk@mail.tele.dk
Vi behandler din ansøgning senest på Hjerks Øgruppemøde i september.
Handelsbetingelserne er opdateret den 11. marts 2022.
Ta’ på ølejr !
Fantastiske Ferieoplevelser med
Samvirket Ø-lejrbevægelsen CVR: 40551115
Ølejrbevægelsen CVR: 32144896